Vanaf woensdag 18 maart past de gemeente haar dienstverlening aan. Dat doen we vanwege het coronavirus. De maatregelen gelden in ieder geval tot en met maandag 6 april.

Het gaat om de volgende maatregelen:

We centraliseren de dienstverlening in het Stadskantoor. Dit betekent dat de dienstverlening in Perron 3 in Rosmalen sluit.

De avondopenstelling in het Stadskantoor vervalt op donderdagavond.

De balies in het Stadskantoor zijn op werkdagen open van 9.00 tot 13.00 uur. We werken dan alleen op afspraak. We behandelen dan belangrijke, urgente en niet uit te stellen zaken.

We vragen u om, waar mogelijk, uw bezoek aan het Stadskantoor uit te stellen. Zeker als u klachten hebt, zoals neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Hebt u al een afspraak staan? Dan nemen we contact met u op.

Afvalstoffendienst

Ook de Afvalstoffendienst neemt maatregelen. Ze blijven wel gewoon hun routes rijden en de milieustations zijn open.

Online kunt u ook zaken regelen, namelijk:

  • Aangifte overlijden
  • Aangifte geboorte
  • Verhuizing
  • Aangifte vermissing document
  • Afschrift burgerlijke stand
  • Uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)
  • Vernieuwen rijbewijs
  • We blijven daarnaast telefonisch bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur.

Het geboorteloket in het Jeroen Bosch Ziekenhuis is gesloten. Dit betekent dat u aangifte van geboorte digitaal doet.

Als gevolg van het coronavirus beperken wij fysiek contact. Dit betekent dat u uw rijbewijs of reisdocument alleen kunt ophalen als dat écht dringend en noodzakelijk is én als u daarvoor een afspraak hebt gemaakt.